Na lepszy sen

Dbanie o swój sen a w sumie bardziej o odpowiednie wyciszenie się przed snem i naładowanie swoich baterii jest bardzo ważne. Wielu ludzi ma tak, że zanim zaśnie, to najpierw musi porobić mnóstwo rzeczy, a potem ogląda mało pozytywne filmiki. Wiadomą rzeczą jest, że pewne rzeczy muszą być zrobione i nie da się tego przeskoczyć, ale nasze zdrowie psychiczne też jest bardzo ważne.

Każdy z nas ma monety, w których się tylko modlimy o koniec dnia, bo właśnie mamy swoją apokalipsę, a jak przychodzi pora snu, to nie da się zasnąć. Zrobienie sobie mentalnego odpoczynku pomoże nam pozbyć się naszych złych emocji i da nam nadzieję i siłę żeby jutro walczyć o swoje.

Co zrobić, aby lepiej spać:

  1. Jeśli chcemy oglądać jakieś filmiki przed snem, powinniśmy się przerzucić na te bardziej optymistyczne. Bardzo ważne jest to czym karmimy nasz mózg. W telewizji bombardują nas samymi pesymistycznymi wiadomościami, jak i w internecie. Oglądając coś pozytywnego przed snem, uśmiechniemy się i dojdziemy do wniosku, że nie ma samych złych ludzi na świecie.
  2. Możemy posłuchać jakieś relaksującej muzyki i po prostu na chwilę być w innym świecie.
  3. Warto przeczytać coś na jakiś interesujący nas temat, chociaż z parę minut.
  4. Zawsze watro się wygadać po prostu, kiedy mamy jakieś tematy, z jakimi sobie nie radzimy. Nie musimy wiecznie dawać ze wszystkim rady i mówić, że jest ok. Czasem po prostu trzeba się wygadać albo po prostu popłakać, bo to jest coś normalnego dla mnie.
  5. Warto zadbać o siebie całościowo robiąc coś co lubimy, a to nam przyniesie pozytywne zmiany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *